Goeiedag,
hoe kunnen we je helpen?

Hoe kan ik als klant My Liantis helpen optimaliseren?

Om jou als ondernemer de beste dienstverlening te bieden, moeten ook onze digitale toepassingen volledig op punt staan en voldoen aan jouw noden. Als bèta-tester kan jij ons hiermee helpen. 

Wat doet een bèta-tester? 

Elke nieuwe functie of verbetering aan My Liantis implementeren we op basis van gebruikersonderzoek. Hiervoor vragen we hulp aan jou, als My Liantis-gebruiker. Als eindgebruiker weet jij immers als geen ander wat wel of niet werkt voor je. Door deze informatie met ons te delen, help je ons zo de gebruikerservaring voor al onze klanten zo optimaal mogelijk te maken.

Als bèta-tester test je als eerste een nieuwe feature of verandering op het portaal uit en deel je jouw ervaring met ons. Op basis van jouw tips en feedback brengt ons IT-team daarna verbeteringen aan om zo de gebruikerservaring voor alle klanten optimaal te maken. Als bèta-tester ben je zo van onschatbare waarde.

Hoe gaat het concreet in zijn werk? 

Schrijf je je hiervoor in, ben je bij ons gekend als bèta-tester. (Opgelet: mogelijks duurt het even voor je in een effectieve test betrokken wordt. Dit hangt onder meer af van of een bepaalde feature wel interessant is voor jou om te testen.)

Zodra een nieuwe bètatest start, word je via e-mail en My Liantis hierover geïnformeerd.

We leggen je uit wat de bètafeature is, hoe je die kan testen en hoe je feedback kan geven. Afhankelijk van de test kan dat via een vragenlijst, feedback in de tool zelf, e-mail…

We verzamelen de feedback en gaan hiermee aan de slag om de feature te optimaliseren. Na de bètatest informeren we jou over het resultaat van de test.

Zin om ons te helpen? 

Schrijf je dan vlug in als bèta-tester op My Liantis. Via je persoonlijke instellingen op My Liantis kan je je op elk moment in- en uitschrijven.

Terug