Goeiedag,
hoe kunnen we je helpen?

Hoe kan ik goedgekeurde keuzes alsnog annuleren ? (Cafetariaplan)

Het kan altijd voorvallen dat je keuzes oorspronkelijk had goed gekeurd maar dat later blijkt dat er toch iets verkeerd is. Bijvoorbeeld het gekozen IT materiaal blijkt uit voorraad te zijn of de ingegeven prijs klopt niet meer.

⚠️Liantis kan geplaatste orders niet annuleren. Controleer dit dus zeker ook indien een andere provider betrokken is.

⚠️Prijs is verhoogd en medewerker heeft onvoldoende budget. Hiervoor verwijzen we naar deze pagina rond cash uitbetalingen. Indien de medewerker door prijsschommelingen onvoldoende budget heeft om dezelfde keuze nog te maken dan zal hij/zij de keuze moeten aanpassen. Budgetten kunnen niet terug gezet worden noch in negatief gaan. 

Je gaat naar de betreffend werknemer via Gebruikers en je klikt op Werknemers. Vervolgens klik je op de betreffende werknemer voor wie je een goedgekeurde keuze wenst te weigeren. Hierna klik je op het voordeel van het cafetariaplan dat je wenst te wijzigen. Een nieuw zijscherm opent en onderaan kan je klikken op Weiger keuze.

Je werknemer ontvangt hiervan een e-mail en kan zijn keuzes voor het cafetariaplan wijzigen en opnieuw indienen via het winkelmandje.

Wil je specifieke instructies meegeven voor je werknemer? Voeg je reden voor weigering toe in het tekstveld bij Beschrijving:

Terug