Goeiedag,
hoe kunnen we je helpen?

Coolblue integratie voor IT-materiaal en bureaumateriaal

Als werkgever heb je de vrijheid om te kiezen welke webshop je gebruikt voor het bestellen van IT- en bureaumaterialen voor je medewerkers. Je kunt ook opteren om medewerkers zelf aankopen te laten doen via een integratie met Coolblue. Zo wordt na goedkeuring de bestelling direct bij Coolblue geplaatst, wat er voor zorgt dat er voor jou als beheerder minder opvolging vereist is.

Om een integratie via Coolblue op te zetten volg je volgende stappen:

  • Vraag je Coolblue Business ID aan door dit formulier in te vullen.
  • Zodra je het formulier hebt ingevuld, voert Coolblue een kredietcheck uit om te controleren of je kunt werken met achteraf betalen*. Deze check duurt 2-10 dagen.
  • Zodra de kredietcheck is uitgevoerd stuurt Coolblue je je unieke Coolblue Business ID per e-mail. Bezorg deze ID aan ons via cafetariaplan@liantis.be, daarna kunnen we de Coolblue producten voor je activeren in Payflip.

*Bij achteraf betalen worden de apparaten van je medewerkers besteld als jij hun keuzes goedkeurt. De betaling kan later gedaan worden, wanneer je de factuur ontvangt. Bij vooruitbetalingen worden de bestellingen van medewerkers pas voltooid als je de betaling hebt voldaan.

Terug