Als je op "goedkeuren" klikt, plaatst Payflip direct de bestelling bij Coolblue.
Coolblue zal de bestelling voorbereiden en afleveren op het door de medewerker opgegeven adres.
Bij vragen over de bestelling neem je contact op met de leverancier. Voor Coolblue kan dit via zakelijk@coolblue.be
Welke info ontvangt de werknemer?
De medewerker ontvangt de volgende e-mails van Coolblue:
Wanneer | Info | |
Orderbevestiging | Op het moment dat de keuze wordt goedgekeurd | Bevat informatie over het gekozen product |
Bevestiging van verzending |
Indien goedgekeurd voor 23:59, de nacht na goedkeuring |
Bevat de bevestiging dat de bestelling is verwerkt
|
Informatie over de leverdienst |
Bijv. PostNL of BPost |
|
Track & Trace per e-mail |
Een e-mail met informatie over hoe de medewerker de status van de levering kan volgen |
|
Track & Trace per SMS |
Een SMS met informatie hoe de medewerker de status van de levering kan volgen |
|
Vermelding van het tijdslot via SMS |
Verzending van een SMS met een geschat levermoment |
|
Bevestiging van de levering
|
Op het moment van levering |
Verzending van een e-mail wanneer de bestelling aan de werknemer is geleverd |
Annulering van de bestelling
|
Op het moment van annulering |
E-mail bij een probleem. De bestelling wordt door Coolblue geannuleerd. |