Logo
Nederlands Français
Een aanvraag indienen Aanmelden
Liantis Service Center
  1. Liantis Service Center
  2. Toepassingen
  3. Startende zelfstandigen

Ik ben al gestart met mijn nieuwe zaak, wat nu?

22 oktober 2019 13:42

Duid de datum aan waarop je wil starten met je nieuwe zaak. Indien je al van start gegaan bent en jouw startdatum dus in het verleden ligt, contacteer dan het ondernemingsloket bij jou in de buurt of het My Liantis Supportteam via de Helpknop. Zij geven jouw verzoek graag door aan de correcte persoon.

Artikelen in deze sectie

  • Ben ik btw-plichtig?
  • Ben ik verplicht om voor extra beschermingen te kiezen bij het oprichten van mijn zaak?
  • De gegevens in het overzicht van het opstartformulier kloppen niet. Wat nu? 
  • Hoe kan ik mijn boekhouder toegang geven tot de gegevens van mijn onderneming bij de opstart?
  • Hoe kan ik mijn opstart online betalen?
  • Hoe snel kan ik mijn offerte verwachten?
  • Ik ben al gestart met mijn nieuwe zaak, wat nu?
  • Ik ben niet aangesloten bij een ziekenfonds, wat moet ik doen? 
  • Ik beschik niet over alle gegevens voor de opstart van mijn zaak, wat nu?
  • Ik krijg de foutmelding: De betaling is mislukt. Wat moet ik doen?
Zie meer

Verwante artikelen

  • Ben ik verplicht om voor extra beschermingen te kiezen bij het oprichten van mijn zaak?

© Liantis Service Center

Theme by Premium+