Op My Liantis heb je toegang tot allerhande toepassingen. Links onderaan, onder het tabblad ‘Toegang beheren’, kan je als hoofdgebruiker een overzicht raadplegen van alle medewerkers, beheerders en partners die toegang hebben tot jouw onderneming en toegangen wijzigen, toevoegen en verwijderen.
Medewerkers
Je medewerkers kunnen zelf een account aanmaken voor het medewerkersportaal. Dit is een online omgeving speciaal voor hen, waar ze hun verlofaanvragen en ziektemeldingen kunnen beheren, persoonlijke gegevens aanpassen en documenten raadplegen.
Via het medewerkersportaal kan je op een eenvoudige manier de medewerkersgegevens van je personeel raadplegen. Je ziet een overzicht van de medewerkers in jouw onderneming. Als personeelsverantwoordelijke heb je daarenboven de mogelijkheid om zelf een aantal instellingen aan te passen op maat van jouw organisatie.
Wijzigingen zie je automatisch terug in onze andere toepassingen zoals ‘Afwezigheden beheren’, ‘Tijdsregistratie beheren’ en ‘Onkosten goedkeuren’.
Beheerders
Onder ‘Beheerders’ kan je bepalen wie het beheer mag doen van jouw onderneming op My Liantis. Je kan rechten toekennen tot bepaalde applicaties aan bestaande beheerders of je kan nieuwe beheerders uitnodigen.
Partners
Je kan ervoor opteren om je accountant toegang te geven tot gegevens die hij nodig heeft om jou te ondersteunen, zoals boekhoudkundige en fiscale documenten. Wanneer je je accountant toegang geeft tot je dossier, dan verschijnt deze onder het tabblad ‘Partners’.
Enkel hoofdbeheerders kunnen de partners zien die op My Liantis toegang hebben tot je onderneming.
Doe je sinds kort niet langer beroep op je accountant? Dan kan je via jouw vertrouwde contactpersoon je nieuwe accountant doorgeven. De gegevens van jouw contactpersoon vind je terug onder ‘Contact’.