Wat kan ik instellen onder Toegang beheren?

Op My Liantis vind je links onderaan onder Instellingen, Toegang beheren terug. Je kan er een overzicht raadplegen van alle medewerkers, beheerders en partners die toegang hebben tot jouw onderneming.

 

Medewerkers

Je ziet een overzicht van de medewerkers in jouw onderneming. Je kan medewerkers toevoegen of de gegevens aanpassen van de medewerkers die reeds in het overzicht staan.

Het is eveneens mogelijk om je medewerkers uit te nodigen tot het medewerkersportaal. Dit is een online omgeving speciaal voor hen, waar ze hun verlofaanvragen en ziektemeldingen kunnen beheren, persoonlijke gegevens aanpassen en documenten raadplegen.

 

Beheerders

Onder Beheerders kan je bepalen wie het beheer mag doen van jouw onderneming op My Liantis. Je kan rechten toekennen tot bepaalde applicaties aan bestaande beheerders of je kan nieuwe beheerders uitnodigen. Wil je rechten afnemen? Contacteer dan Het Service Center via de Help-knop rechts onderaan.

 

Partners

Je kan ervoor opteren om je boekhouder of accountant toegang te geven tot gegevens die hij nodig heeft om jou te ondersteunen, zoals boekhoudkundige en fiscale documenten. Wanneer je je boekhouder of accountant toegang gaf tot je dossier, dan verschijnt deze onder de tab Partners.

Enkel hoofdeheerders kunnen de partners zien die op My Liantis toegang hebben tot je onderneming.
Is deze partner niet langer je boekhouder of accountant? Dan kan je via jouw vertrouwde contactpersoon je nieuwe boekhouder doorgeven. De gegevens van jouw contactpersoon vind je terug onder Contact.