Wat kan ik instellen onder Toegang beheren?

Op My Liantis vind je links onder Instellingen, Toegang beheren terug. Je kan er een overzicht raadplegen van alle medewerkers, beheerders en partners die toegang hebben tot jouw onderneming.

 

Medewerkers

Via het medewerkersportaal kan je op een eenvoudige manier de medewerkersgegevens van je personeel raadplegen. Je ziet een overzicht van de medewerkers in jouw onderneming. Je kan medewerkers toevoegen of de gegevens aanpassen van de medewerkers die reeds in het overzicht staan. Als personeelsverantwoordelijke heb je daarenboven de mogelijkheid om zelf een aantal instellingen aan te passen op maat van jouw organisatie.

Het is eveneens mogelijk om je medewerkers uit te nodigen tot het medewerkersportaal. Dit is een online omgeving speciaal voor hen, waar ze hun verlofaanvragen en ziektemeldingen kunnen beheren, persoonlijke gegevens aanpassen en documenten raadplegen.

Wijzigingen zie je automatisch terug in onze andere toepassingen zoals Afwezigheden beheren, Tijdsregistratie beheren en Onkosten goedkeuren.

Beheerders

Onder Beheerders kan je bepalen wie het beheer mag doen van jouw onderneming op My Liantis. Je kan rechten toekennen tot bepaalde applicaties aan bestaande beheerders of je kan nieuwe beheerders uitnodigen. Wil je rechten afnemen? Contacteer dan het Liantis Service Center via de Help-knop onderaan.

Partners

Je kan ervoor opteren om je accountant toegang te geven tot gegevens die hij nodig heeft om jou te ondersteunen, zoals boekhoudkundige en fiscale documenten. Wanneer je je accountant toegang gaf tot je dossier, dan verschijnt deze onder de tab Partners.

Enkel hoofbeheerders kunnen de partners zien die op My Liantis toegang hebben tot je onderneming.
Is deze partner niet langer je accountant? Dan kan je via jouw vertrouwde contactpersoon je nieuwe accountant doorgeven. De gegevens van jouw contactpersoon vind je terug onder Contact.