Soms lukt het niet om bij My Liantis in te loggen met je eID of met itsme®. Wij sommen enkele eenvoudige oplossingen op.
Inloggen via itsme®
Wanneer het inloggen via itsme® of eID niet lukt, ga je eerst na of je alle stappen van het inloggen goed hebt doorlopen. Wanneer het inloggen via itsme® niet lukt, kan je terecht op de website van itsme® bij hun veelgestelde vragen of neem contact op met itsme® als je op hun website niet meteen een oplossing vindt.
Inloggen via eID
Wil je inloggen op My Liantis met je eID? Dan moet je ervoor zorgen dat de eID-software correct is gedownload op je laptop of computer. Via volgende link kan je de eID-software downloaden.
Wanneer het inloggen via eID niet lukt, kan je terecht op de website van eID bij hun veelgestelde vragen of neem contact op met eID als je op hun website niet meteen een oplossing vindt.
Kan je nog steeds niet inloggen? Stuur dan een mail naar support@liantis.be Wij helpen je graag verder.