Ik heb als gebruiker van het medewerkersportaal geen e-mailadres, wat moet ik doen?

De toepassingen van het medewerkersportaal vind je terug op het online portaal van Liantis: My Liantis. Je zal als nieuwe gebruikersnaam een e-mailadres moeten opgeven.

My Liantis

My Liantis is dé digitale toegangspoort waar je de toepassingen van het medewerkersportaal terugvindt. Om op het My Liantis-portaal aan te melden, zal je een nieuwe gebruikersnaam krijgen, nl. je e-mailadres. Een e-mailadres is makkelijker te onthouden en ligt in lijn met de nieuwe Europese GDPR-privacywetgeving. Meer informatie hierover vind je hier.

Een e-mailadres aanmaken

Heb je nog geen e-mailadres? Geen nood, dit maak je snel en eenvoudig zelf aan. Via Hotmail en Gmail gebeurt dit bovendien volledig gratis.

Surf naar www.hotmail.com of www.gmail.com en volg de stappen op het scherm om je e-mailadres aan te maken. Dit neemt slechts enkele minuten in beslag.

Eenmaal je e-mailadres aangemaakt is, geef je dit door aan de personeelsverantwoordelijke in je onderneming. Deze persoon zal het mailadres ingeven in het medewerkersportaal, waarna je je logingegevens ontvangt. Daarnaast kan je ook steeds bij onze helpdesk terecht (via de ‘Help’-knop onderaan je scherm op de My Liantis inlogpagina). Dan geven zij de gegevens voor je door.

Tip: Let er bij de aanmaak van je e-mailadres op dat je een ‘sterk’ wachtwoord instelt. Een combinatie van hoofdletters, kleine letters en cijfers zorgt ervoor dat je wachtwoord beter beschermt blijft.

In een notendop

  • Je gebruikersnaam is je e-mailadres.
  • Een e-mailadres als gebruikersnaam is makkelijker te onthouden en ligt in lijn met de nieuwe privacy-wetgeving.
  • Een nieuw e-mailadres kan je eenvoudig aanmaken via hotmail.com of www.gmail.com.