In My Liantis zijn er allerhande toepassingen beschikbaar. Zo ook je klantenlijst. Welke tools vind je terug in je klantenlijst, hoe voeg je een nieuwe klant toe en hoe verwijder je een klant uit de lijst?
Werken met je klantenlijst
Als accountant beschik je over een klantenlijst. Je kan een specifieke klant zoeken door te scrollen in je klantenlijst of via de zoekbalk bovenaan.
Zodra je klikt op een klant, zie je 5 verschillende tabs:
- Documenten
- Toepassingen
- Mijn onderneming in cijfers
- Contact
- Tools
Documenten
In ‘Documenten’ worden de documenten onderverdeeld in 2 subcategorieën. Onder 'Sociaal statuut' vind je vervaldagberichten en herzieningen terug. Onder 'Medewerkers' kan je Documenten aanvragen, de Ontvangen documenten bekijken en Payroll-rapporten raadplegen.
Toepassingen
Onder ‘Toepassingen’ krijg je een overzicht met de verschillende toepassingen waartoe je toegang hebt. De toepassingen werden onderverdeeld in 3 subcategorieën: ‘Sociaal statuut’, ‘Organisatie’ en ‘Medewerkers’. Voor sommige toepassingen, kan je meteen op het niveau van deze specifieke klant werken. Open je bijvoorbeeld vanuit de klantenlijst de applicatie ‘Sociaal statuut’, dan zal je meteen in het specifieke dossier terechtkomen van een bepaalde klant in plaats van in de applicatie algemeen, waar je eerst nog een klant moet selecteren.
Mijn onderneming in cijfers
Raadpleeg in een handige visuele weergave enkele kerncijfers over de onderneming van je klanten, zoals loon- en gezondheidsstatistieken van de medewerkers. Ook zie je hoe de onderneming zich verhoudt ten opzichte van sector- en regiogenoten.
Contact
Ben je op zoek naar een contactpersoon bij een specifieke klant? Deze vind je terug onder ‘Contact’.
Tools
Hier kan je de algemene informatie terugvinden van de specifieke tools die Liantis ter beschikking heeft.
DigiLinks
Hier kan je de automatische import van boekingsbestanden en e-facturen in je boekhoudpakket activeren.
Hoe kan ik een klanten verwijderen uit of toevoegen aan mijn klantenlijst?