Via My Liantis Employee Self Service laat je je medewerkers, naast afwezigheden en/of extra uren, hun thuiswerk activeren.
Activeer thuiswerk voor je medewerkers
- Ga naar de Kalender. Je vindt dit terug onder het thema ‘Medewerkers’ op My Liantis
- Kies in het menu voor 'Instellingen' en ga naar het tabblad ‘Thuiswerk’.
- Activeer thuiswerk: jij en je medewerkers kunnen nu thuiswerk registreren in Kalender.
Thuiswerk registreren
- Thuiswerk registreer je, net zoals een afwezigheid, met een klik op de juiste dag in de kalender of via de knop Afwezigheid toevoegen.
- Selecteer de medewerker waarvoor je thuiswerk wenst te registreren,
kies het type ‘Prestaties thuiswerk (zonder verplaatsing)’
en stuur de aanvraag door. - De medewerker ontvangt, net zoals bij andere afwezigheden, via e-mail een notificatie van het toegevoegde thuiswerk.
- Thuiswerk heeft een andere kleur in de (team)kalender, zodat het onderscheid ten opzichte van afwezigheden onmiddellijk duidelijk is.
- Ook thuiswerkdagen die je via ‘Prestaties doorsturen’ ingeeft, worden op dezelfde manier weergegeven in de (team)kalender.
Heb je vragen over thuiswerk? Neem contact op met je klantenadviseur en/of neem een kijkje op onze website.