Goeiedag,
hoe kunnen we je helpen?

Hoe kunnen mijn medewerkers hun thuiswerk zelf registreren?

Via My Liantis Employee Self Service laat je je medewerkers, naast afwezigheden en/of extra uren, hun thuiswerk activeren.

 

Activeer thuiswerk voor je medewerkers

  • Ga naar de Kalender. Je vindt dit terug onder het thema ‘Medewerkers’ op My Liantis
  • Kies in het menu voor 'Instellingen' en ga naar het tabblad ‘Thuiswerk’.
  • Activeer thuiswerk: jij en je medewerkers kunnen nu thuiswerk registreren in Kalender.

Thuiswerk registreren

  • Thuiswerk registreer je, net zoals een afwezigheid, met een klik op de juiste dag in de kalender of via de knop Afwezigheid toevoegen.
  • Selecteer de medewerker waarvoor je thuiswerk wenst te registreren,
    kies het type ‘Prestaties thuiswerk (zonder verplaatsing)’
    en stuur de aanvraag door.
  • De medewerker ontvangt, net zoals bij andere afwezigheden, via e-mail een notificatie van het toegevoegde thuiswerk.
  • Thuiswerk heeft een andere kleur in de (team)kalender, zodat het onderscheid ten opzichte van afwezigheden onmiddellijk duidelijk is.
  • Ook thuiswerkdagen die je via ‘Prestaties doorsturen’ ingeeft, worden op dezelfde manier weergegeven in de (team)kalender.

Heb je vragen over thuiswerk? Neem contact op met je klantenadviseur en/of neem een kijkje op onze website.

Terug