Sinds enkele jaren is My Liantis de digitale toegangspoort tot onze online toepassingen. Soms loopt het inloggen niet zo vlot als gehoopt. Kan je als klant niet inloggen op My Liantis? Wij geven je een aantal mogelijke oorzaken met de oplossing om het probleem te verhelpen.
Oorzaken en oplossingen voor loginproblemen op My Liantis
Je gebruikt een verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord.
Krijg je de melding dat je logingegevens niet juist zijn? Vraag je gebruikersnaam op of maak een nieuw wachtwoord aan.
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat nu?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Je hebt nog geen account
Heb je nog geen account maar wil je gebruik maken van My Liantis? Contacteer dan My Liantis Support. Stuur een e-mail naar support@liantis.be. Wij helpen je graag verder.
Opgelet, misschien heb je al een account maar gebruik je het verkeerde e-mailadres. Het is mogelijk dat je account op My Liantis met een ander e-mailadres is verbonden. Kijk zeker na of je probeert in te loggen met het juiste e-mailadres.
Je gebruikt de verkeerde link
Voegde je My Liantis toe aan de favorieten in je webbrowser of maakte je een snelkoppeling aan? Controleer of je de juiste link gebruikt, door https://app.liantis.be/myliantis manueel in te voeren in de adresbalk van je browser. Lukt het op die manier om in te loggen, dan kan dit erop wijzen dat je de link in je snelkoppeling of favorieten moet aanpassen.
Probeer een andere webbrowser
My Liantis werkt het best als je computer en netwerk aan de systeemvereisten van de website voldoen. We hebben enkele voorwaarden opgelijst waaraan je computer moet voldoen om een vlotte werking van My Liantis te garanderen. Je kan steeds de systeemvereisten raadplegen op onze website: Systeemvereisten voor online toepassingen van Liantis | Liantis