Logo
Nederlands Français
Een aanvraag indienen Aanmelden
Liantis Service Center
  1. Liantis Service Center
  2. Zelfstandig worden
  3. Startende zelfstandigen

Startende zelfstandigen

  • Ben ik btw-plichtig?
  • Ben ik verplicht om voor extra beschermingen te kiezen bij het oprichten van mijn zaak?
  • De gegevens in het overzicht van het opstartformulier kloppen niet. Wat nu? 
  • Hoe kan ik mij aansluiten bij het sociaal verzekeringsfonds van Liantis
  • Hoe kan ik mijn boekhouder toegang geven tot de gegevens van mijn onderneming bij de opstart?
  • Hoe kan ik mijn opstart online betalen?
  • Hoe snel kan ik mijn offerte verwachten?
  • Hoe wijzig ik mijn domicilieadres?
  • Ik ben al gestart met mijn nieuwe zaak, wat nu?
  • Ik ben niet aangesloten bij een ziekenfonds, wat moet ik doen? 
  • Ik beschik niet over alle gegevens voor de opstart van mijn zaak, wat nu?
  • Ik krijg de foutmelding: De betaling is mislukt. Wat moet ik doen?
  • Kan ik mijn rekeningnummer nog wijzigen?
  • Mijn contactgegevens in het opstartoverzicht kloppen niet. Wat nu?
  • Waar kan ik de status van mijn opstart volgen?
  • Waar kan ik een persoonlijk stappenplan ontvangen voor de opstart van mijn zaak?
  • Waar vind ik mijn aansluitingsnummer terug?
  • Waarom kan ik niet alle gegevens aanpassen in het opstartformulier voor mijn zaak?
  • Waarom moet ik mijn uren in loondienst invullen op het opstartformulier voor mijn onderneming?
  • Waarom staat de optie E-mail in het opstartformulier reeds aangeduid?
  • Wat is het verschil tussen het vestigingsadres en het domicilie-adres?
  • Wat is mijn commerciële naam?
  • Welke activiteiten selecteer ik voor mijn onderneming?
  • Welke vergunningen heeft jouw onderneming nodig?

© Liantis Service Center

Theme by Premium+