Startende zelfstandigen
- Ben ik btw-plichtig?
- Ben ik verplicht om voor extra beschermingen te kiezen bij het oprichten van mijn zaak?
- De gegevens in het overzicht van het opstartformulier kloppen niet. Wat nu?
- Hoe kan ik mij aansluiten bij het sociaal verzekeringsfonds van Liantis
- Hoe kan ik mijn boekhouder toegang geven tot de gegevens van mijn onderneming bij de opstart?
- Hoe kan ik mijn opstart online betalen?
- Hoe snel kan ik mijn offerte verwachten?
- Hoe wijzig ik mijn domicilieadres?
- Ik ben al gestart met mijn nieuwe zaak, wat nu?
- Ik ben niet aangesloten bij een ziekenfonds, wat moet ik doen?
- Ik beschik niet over alle gegevens voor de opstart van mijn zaak, wat nu?
- Ik krijg de foutmelding: De betaling is mislukt. Wat moet ik doen?
- Kan ik mijn rekeningnummer nog wijzigen?
- Mijn contactgegevens in het opstartoverzicht kloppen niet. Wat nu?
- Waar kan ik de status van mijn opstart volgen?
- Waar kan ik een persoonlijk stappenplan ontvangen voor de opstart van mijn zaak?
- Waar vind ik mijn aansluitingsnummer terug?
- Waarom kan ik niet alle gegevens aanpassen in het opstartformulier voor mijn zaak?
- Waarom moet ik mijn uren in loondienst invullen op het opstartformulier voor mijn onderneming?
- Waarom staat de optie E-mail in het opstartformulier reeds aangeduid?
- Wat is het verschil tussen het vestigingsadres en het domicilie-adres?
- Wat is mijn commerciële naam?
- Welke activiteiten selecteer ik voor mijn onderneming?
- Welke vergunningen heeft jouw onderneming nodig?